13 sierpnia 2012

356. Sposób na kółka

Dzisiaj będzie troszkę nietypowo.
Chciałam Wam podsunąć kilka pomysłów 
jak wykorzystać kółka z wykrojnika
 Wykonałam pudełko na 18 urodziny

a w nim na ściankach bazę stanowią
falbanki wycięte z Crafts-Too - Scallop Circles
oraz wspomniane kółka Crafts-Too - Circles.

  Pomocne również były do wykonania rączki od kufla
 oraz dna łódki.
Jako koła ratunkowego użyłam kolejnego kółka
 tym razem wykrojnika
które świetnie nadaje się również 
na koła samochodu.
Delikatna ozdobę stanowią moja ulubiona

Użyte materiały:


4 komentarze:

Rom-a pisze...

prześliczna praca, nie mogę oczu oderwać:)

paauliska pisze...

super :)

paauliska pisze...

mam nadzieję ,że się nie pogniewasz jeśli zainspiruję się Twoją pracą?? chciałabym wykonać coś zbliżonego na 18 siostry :)

aniaartstor pisze...

cudne....:)