20 stycznia 2012

228! Eksplozja

Wszystkim Wam chyba są znane exploding boxy, są w tej chwili bardzo popularne w najróżniejszych wersjach.Ja tym razem zrobiłam większe pudełko niż zwykle po to, by wyeksponować urodę cudnych motylków Marianne Design CR1205. Użyłam papieru Flower Power Marianne Design oraz pokolorowanych glimmer mistami papierów wizytówkowych. Ich niemal idealnie równy kolor uzyskałam spryskując papier, a potem spłukując go wodą. Różowy kolor zrobiłam Glimmer Mistem - Red Velvet, zarówno motylki jak i kwadraty.


Wewnątrz pudełka ułożyłam kompozycję z róż  Marianne róże angielskie LR0162, gałązek  Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i listków Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164. Zielony kolor listków to Glimmer Mist - Forest Green.


Z papieru Flower Power Marianne Design  wycięłam serwetki Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


Wstążkę również postanowiłam dostosować do kolorów pudełka i zastosowałam ten sam trick, co przy papierze - spryskałam ją Glimmer Mistem - Red Velvet i spłukałam wodą. Część satynowa zmieniła kolor, a część szyfonowa pozostała jaśniejsza.


Jeśli znacie język holenderski możecie przeczytać instrukcję wykonania boxa na stronie Marianne Design, w zakładce z kursami :)

Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

6 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

O jej jakie te motyle są śliczne!! śliczny cały box :)

Aka pisze...

Przepiękne!!! Cudo z latającymi motylami :))

ania pisze...

Cieszę się, że miałam okazję osobiście je dotknąć i pooglądać:) Dziękuję Ci za wczoraj:))

GosiaMachynia pisze...

Pudełeczko piękne, te motylki są śliczne, ale mi bardzo podoba się kokarda jaką zrobiłaś na pudełku jest perfekcyjna !!!!

monia pisze...

Ślicznie i elegancko:)

kachna pisze...

całość zachwycająca