30 listopada 2011

192! ...Dla mężczyzny...

Kartki w męskim stylu zawsze sprawiają mi sporo problemów - nie pasują tam moje ulubione kwiatki czy koronki. Spróbowałam jednak uporać się z tym problemem.

Jako tło wykorzystałam papier 7gypsies - Venice 2 Sided Paper: Lido . Dodałam kawałek rombowego papieru, z tej samej kolekcji, udartego nieregularnie. Odbitkę stempla z makami popsikałam mgiełkami stworzonymi z distressow. Maki pokryłam dodatkowo Glossy Accents.

Cały obrazek wycięłam owalnym wykrojnikiem - największym z zestawu "Small". Czarna ramkę wycięłam za to największym wykrojnikiem z zestawu "Large".
Na koniec psiknęłam całość Glimmer Mistem w kolorze Snow Queen - dzięki czemu całość nabrała bardzo subtelnego połysku.


Do kartki użyłam:
7gypsies - Venice 2 Sided Paper: Lido
Tusze distress
Ranger - Glossy Accents
SPELLBINDERS - Nestabilities - Classic Ovals LG
SPELLBINDERS - Nestabilities - Classic Ovals SM
Tattered Angels - Glimmer Mist li.edt. - Snow Queen

5 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

i wyszła ślicznie !!!

Matilde pisze...

Przepiękna!

anias pisze...

śliczna kartka!!!!Przepięknie prezentują się maki pokryte glossy :)

mag pisze...

Tak, tak! I błyszczy się bosko :)

ania pisze...

Kapitalna:))