23 września 2011

135! ... Ślubny komplet ...

Immacola brała ślub w zeszłym tygodniu, miałam przyjemność brać udział w tej uroczystości i z tej okazji zrobiłam dla młodej pary kartkę i dopasowaną do niej ramkę, a wszystko w torbie.


Kartka jest prosta, jej głównymi ozdobami są serwetki, angielskie róże Marianne róże angielskie LR0162 wycięte z grubego papieru czerpanego i gałązki Marianne wykrojnik gałązka LR0150 i  listki z zestawu Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164. 


Strona z życzeniami:


...strona z cytatem:


...i tył, tu ozdobą jest serwetka i białe półperełki Kars, które pięknie lśnią.


Ramka z cytatem, to pomysł, który bardzo spodobał mi się u Betik, więc za jej pozwoleniem zrobiłam swoją wersję:


Ramka jest ozdobiona podobnie jak kartka, czyli róże, odrobina brokatu Frosted Lace, gałązki, gaza, serwetka. Cytat podkleiłam kosteczkami 3mm, aby był bardziej przestrzenny. Jeśli młodej parze się nie spodoba, zawsze może go wyjąć i włożyć zamiast niego zdjęcie, ponieważ jest to zwykła ramka z Ikei.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

5 komentarzy:

Madzik pisze...

Piękny prezent. Podoba mi się opakowanie-torba.
Świetny pomysł:)

Aida Domisiewicz pisze...

śliczny komplet!!!

Ela 17 pisze...

Wszystko piekne i delikatne

IWA pisze...

Ale to wszystko piękne, aż słów brakuje z wrażenia!

Unknown pisze...

Super komplecik i cudowny wiersz...