23 lipca 2011

79! ....Spellbindersy w roli głównej...

W związku z tym, że ślubów nadal mnóstwo, zrobiłam kolejny z moich składaczków.


Połączenie Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty i Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents,  to dla mnie połączenie idealne. Zewnętrzne wycinanki z Labels Twenty podkleiłam kosteczkami 2mm, a Parisian ozdobiłam perełkami z Pearl Makera.



Malutkie szyldy, ten na pierwszej stronie i na ostatniej, wycięłam Nellie's Choice - Frame dies multi oval i podkleiłam  kosteczkami 2mm.




Materiały ze Scrapcafe:

Zajrzyjcie koniecznie do Scrapcafe, dziś przyszło całe mnóstwo uzupełnień wykrojników Marianne w tym Angielskie róże, a także mała garstka NOWOŚCI.

Pozdrawiam serdecznie
Monia 

3 komentarze:

Wiśnia pisze...

one są cudne, każdy kolejny wzbudza we mnie zazdrość...masz kobitko ogromny talent

Madzik pisze...

Ojjj, cudeńko:)

vena7 pisze...

PIĘKNA to mało powiedziane ...prze- śliczna..