02 lipca 2011

71! ...Zakończenie roku przedszkolnego...

Z tej okazji dla pań z przedszkola mojej Zuzi przygotowałam romantyczne karteczki. Są one wynikiem połączenia tego i tego pomysłu. 
Wszystkie ramki, również wewnątrz kartek, są złożone z dwóch warstw, przyklejanych na kosteczkach dystansujących 2mm.

Różyczki wycinałam za pomocą Marianne róże angielskie z papieru czerpanego, potem tuszowałam i zwijałam, odrobinę targając, żeby wyglądały naturalniej ;) Dla utrwalenia kształtu lekko pociągnęłam je brokatem Frosted Lace. Uzupełnienie kompozycji to oczywiście mnóstwo listków z dziurkacza i gałązki Marianne oraz ogromna ilość perełek zrobionych Pearl makerem.


Pierwsza zielono-różowa z ramką Nellie`s Choice ramki owalne.




Druga różowo-kremowo-brązowa, z różowymi różyczkami:




Trzecia w błękitach:



I ostatnia różowa, z brązowymi różyczkami i ramką z Nellie`s koła z falbanką i Frame dies multi.



Materiały ze Scrapcafe:

A już wkrótce nowa dostawa wykrojników Marianne, między innymi uzupełnienie Marianne róże angielskie :)
Pozdrawiam serdecznie
Monia

9 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Zjawiskowe są:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

Jak zobaczyłam jakie cuda można wyczarować z wykrojników to motywacja do odnowy mojej zabytkowej prasy wzrosła maksymalnie. Mam wielką nadzieje ze uda mi się ją uruchomić.

karteczki bardzo fajne. Myślę, że obdarowane panie będą miały uśmiechy od ucha do ucha,

Rachel pisze...

one są śliczne....takie delikatne:)

Ania pisze...

Przepiękne kartki, nie mogę się napatrzeć...

Wioletta pisze...

przepikne!!!:):):)

Daga pisze...

Ach jakie przepiekne karteczki, takie delikatne a zarazem bogate

truskawkaM pisze...

przepiękne sa te karteczki!

Anula pisze...

Ale śliczne:)

kachna pisze...

zjawiskowo piękne :)