25 lutego 2011

22! ...Wszystkiego najlepszego Emilku!...

Synek Mag obchodzi w sobotę pierwsze urodziny. Chociaż dziecięce karteczki nie są moją najmocniejszą stroną, jednak na tak ważną okazję pokusiłam się o zrobienie jednej specjalnie dla niego :) Dotarła już do adresata, więc mogę ją ujawnić :)
Kartkę zrobiłam z papieru 7Gypsies Gypsy Market Saige. Wzorzysta strona wydała mi się zbyt mocno kontrastująca z wydrukiem misia, więc użyłam drugiej, jednobarwnej, w pięknym kolorze zieleni.


Do tego dołożyłam mnóstwo wycinanek z wykrojników Nellie`s Frames dies multi i dwie rozetki z Nellie`s koła z falbanką. Koronka dodała odrobinę lekkości.


Na samej górze umieściłam wydruk misia, pokryty miejscami Crackle Accents i Glossy Accents. Kwiatek, który miś trzyma w łapce zrobiłam z kropeczek pozostałych z wycinania kołem z falbanką, przykleiłam je Glossy Accents.


Sto lat Emilku!

Produkty, których użyłam:

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Prześliczna karteczka =] Ten zielony jest idealnie dobrany, warstwy rewelacyjne... super =]