16 stycznia 2011

11! ... a bindownica powędruje do ...

Już po losowaniu. Bardzo dziękuję wszystkim za udział i za zakupy w naszym sklepie. Mam nadzieję, że zwyciężczyni się ucieszy. Ja najchętniej nagrody rozdałabym wszystkim, co z przyczyn technicznych jest nie możliwe, ale zaglądajcie do nas proszę, bo to na pewno nie pierwsza i nie ostatnia zabawa z nagrodami :)

A żeby już nie przedłużać krótka fotorelacja z losowania:
Losy już przygotowane:

"Maszyna Losująca" w pełni skupiona:

Więc mieszamy....

Mieszanie przybiera nieoczekiwany obrót...

Ale jest karteczka. Ale tego "Maszyna Losująca"  nie dała już mi udokumentować. Porwała karteczkę i zaczęła uciekać. Udało się odzyskać, już niestety tylko połowę :) Na szczęście widać, że zwyciężyło zamówienie numer:
31



Gratuluję serdecznie :) Nagroda zostanie wysłana pocztą w ciągu tygodnia :)
A ponieważ "Maszynie Losującej" było mało, dostała pozwolenie na wylosowanie jeszcze jednej karteczki:

Gratuluję również, mała nagroda pocieszenia także zostanie wysłana pocztą.

4 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fajna Maszyna Losująca :)
Zwyciężczyniom gratuluję :)

hania739 pisze...

Jak się cieszę, bo zamówienie 24 to właśnie moje - dziękuję:))

Anabel pisze...

ooo nie :((( a ja miałam 37 :((((
serdecznie gratuluję wygranym :)

vena7 pisze...

TO JA ... Serdecznie dziękuję.Oby cały ten rok był taki szcześliwy .Jeszcze raz dziekuję..